zaterdag 16 april 2016

Marathon Zeeuws-Vlaanderen: DNF

ASCHWIN:

Dat was toch wel een hele desillusie vandaag: na 24 km stapte ik uit de Marathon van Zeeuws-Vlaanderen...

Het zat er vandaag gewoonweg  niet in, zo leek het. Ik liep met wat trainingsmaatjes een heel constant tempo van 12,5 km/u. Totdat de fut plots helemaal uit mijn benen leek weg te sijpelen. Begon me daarna misselijk te voelen. Het hielp ook niet om het tempo danig te laten zakken.
Doorlopen zou me misselijkmakend ziek hebben gemaakt. En dat zag ik echt niet zitten.

Ik wist dat Linda bij het 24 km-punt zou staan (vlakbij Zuiddorpe). Dus daar stapte ik dan ook uit de wedstrijd. Iets wat ik volgens mij nog nooit heb gedaan...

Een kwartiertje later lag ik gedesillusioneerd al thuis in bad.

Vreemde gewaarwording. Balen! En snel vergeten deze editie.

Hier nog wat foto's.






1 opmerking: