zondag 8 mei 2016

Stadsloop Biervliet

ASCHWIN:

Eigenlijk een beetje onverwachts, besloot ik mee te doen aan de Stadsloop te Biervliet op 5 mei jl. Gewoon omdat ik vrij was, tijd had én het erg lekker loopweer was.

Ik liep de 10 km-wedstrijd over het leuke, maar pittige parcours door de straten van Biervliet. Aangezien het rondje 2,5 km lang was, mocht ik vier keer over het hoogste punt van Zeeuws-Vlaanderen lopen: de molenberg van Biervliet.

Ik finishte na 44 minuten en 28 seconden; goed voor een 14e plaats (complete uitslag zie hier).
Elke ronde kwam ik langs start/finish na 11 minuten. In ieder geval lekker en gelijkmatig gelopen. En leuk ook om weer eens met een trimloop mee te doen en bekenden te spreken.

Hier nog twee foto's die Johnny Dooms van me heeft genomen vóór de wedstrijd:

Bijpraten met Jean-Pierre Nolet

Zelfs in het startersvak is er paparazzi aanwezig..!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten