zondag 8 januari 2017

Walcherse doorstart

ASCHWIN:

Sinds een paar dagen zijn we woonachtig in Middelburg, op een paar meter verwijderd van de stadswallen. Dus tja, nu de meeste dozen zijn uitgepakt, lonken die mooie Middelburgse hardlooppaadjes natuurlijk.

De afgelopen weken hebben met name in het teken gestaan van klussen, inpakken en verhuizen. Van lopen is bij mij de afgelopen maand geen sprake geweest. Maar dat heeft me meer opgeleverd dan je in eerste instantie zou denken. Want de heupblessure is week na week, door de hardlooprust, verbeterd.
En toen ik vandaag samen met Linda een rondje van 11 km liep, voelde ik er dan ook nagenoeg niets meer van. Fijn!

Maar bovenal was het gewoon weer érg prettig om te kunnen hardlopen. Linda heeft de afgelopen weken nog wel iets vaker kunnen lopen; maar ook niet al te veel.

Beiden waren we in ieder geval na afloop van dit trainingsrondje blij met deze Walcherse doorstart!

2 opmerkingen:

  1. Hey Aschwin,

    Vond het al verdacht stil op Strava en was benieuwd hoe het je verging. Verhuisd zie ik naar Middelburg en intussen aangesloten bij een loopgroepje. Leuk zo'n nieuwe omgeving in alle opzichten. Have fun !! Groetjes Angelo Roelandt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Aschwin,

    Vond het al verdacht stil op Strava en was benieuwd hoe het je verging. Verhuisd zie ik naar Middelburg en intussen aangesloten bij een loopgroepje. Leuk zo'n nieuwe omgeving in alle opzichten. Have fun !! Groetjes Angelo Roelandt

    BeantwoordenVerwijderen