vrijdag 1 september 2017

Voorbereiding Kustmarathon Zeeland

ASCHWIN:

De voorbereidingen voor de Kustmarathon Zeeland zijn in volle gang. Nog een dik maandje en dan is het weer zover. Voor de 3e keer zal ik aan de start verschijnen van deze mooie maar o zo zware marathon. Het is zo'n wedstrijd waar ik de vorige keren na de finish altijd van zei: "Dit doe ik NOOIT meer!!!". Om vervolgens een paar weken later alweer te denken: volgend jaar doe ik zeker weer mee aan die prachtwedstrijd..!

Maar goed, ik heb enige tijd geleden mijn trainingsschema weer aangepast aan deze marathon. En vandaag liep ik weer eens voor het eerst boven de 30 km. Het ging redelijk, maar nog niet goed genoeg om nu al te kunnen stellen: laat maar komen die 7e oktober.
Dus de komende weken nog even flink aan de bak. En dan gaan we er gewoon weer voor!

Hier mijn trainingsrond'je' van vandaag:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten