vrijdag 6 oktober 2017

Kustmarathonweekend

ASCHWIN:

Het Kustmarathonweekend is begonnen. En laat ik meteen maar meedelen dat ik morgen niet zal starten tijdens de marathon. Een knieblessure sinds anderhalve week gooit roet in het eten... Dus noodgedwongen sla ik over, om later dit jaar wederom aan mooie hardloopwedstrijden te kunnen deelnemen. Ik ken er nét iets te veel die toch lang doorliepen met knieproblemen en die vervolgens helemaal klaar zijn met hardlopen vanwege onherstelbare schade. En dát wil ik niet. Ik wil nog graag vele jaren met plezier kunnen hardlopen.

Maar Linda daarentegen loopt tegenwoordig ook weer prima. Is net zoals ik een paar maanden geleden lid geworden van atletiekvereniging Dynamica en liep vandaag (net zoals veel van haar trainingsmaatjes) de Ladiesrun: 10 km over strand en duinen bij Zoutelande.
En dat was voor het eerst sinds erg lange tijd, dat ze nog eens meedeed aan een wedstrijd.

Ze liep uitstekend.
Hier de uitslag:


Ze heeft er van genoten!

En hier de eindsprint:


De foto's zijn genomen door Anjali Geensen (Kustmarathon) tijdens eerste helft van de 10 km:



En nog een tweetal van Omroep Zeeland, op de terugweg over het strand:




En nog genomen door Anjali tijdens de laatste paar honderd meter. Met links achter de dranghekken, met zwart jack, Linda's grootste supporter:



Finish!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten