dinsdag 23 augustus 2016

Linda's halve marathon

ASCHWIN:

Van Johnny Stuurman ontvingen we nog deze foto's, genomen tijdens de Halve Marathon van Westenschouwen (tevens onderdeel van mijn 3-daagse).

Een beetje zenuwachtig vóór de start

Een Zeeuwsvlaams onderonsje: Linda in gesprek met
Ingrid IJsebaert uit Hulst en ikzelf in gesprek met 
Wim Flipse uit Terneuzen (die helaas later tijdens
de 3-daagse uitviel met een hamstringblessure)

Eén van de oplopende, loszandpaden. Linda is bijna boven,
zoals je rechtsboven in de foto kunt zien

Nadat ik was gefinisht en omgekleed, wachtte ik
Linda op nabij de finish, om haar gedeeltelijk
te vergezellen richting eindstreep...

... waarna ze zelf de laatste honderden meters verder liep en...

... met een mooie eindsprint de finish haalde!

En dan smaken die sinaasappelstukjes en een
bekertje fris water hemels!

En nog een tweetal foto's van mij tijdens de derde dag: op de terugweg, inbeukend tegen windkracht 7. Samen met deze medeloper liep ik kop over kop de tweede helft van deze 25 km over het strand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten