donderdag 3 mei 2012

'Kwaad zweet'

ASCHWIN:

Deze ochtend had ik de mogelijkheid/tijd om een wat langere duurloop uit te voeren. Fijn om weer eens langer dan een uur te lopen!
Niets forcerend, gewoon lekker lopend, liep ik in 1 uur en 24 minuten een afstand van 16,8 km. En dat viel niet tegen.

Aangezien het helemaal niet koud was en ik behoorlijk zweette (had me veel te warm aangekleed) kreeg ik na een uur wel behoorlijke dorst en vooral honger. Maar het hinderde me niet om mijn tempo op hetzelfde niveau te houden.
En het kan ook geen kwaad om op deze manier wat 'kwaad zweet' kwijt te raken. De winterperiode en de afgelopen weken van minieme sportinspanningen hebben zich immers omgezet in een paar kilootjes te veel. Nu we weer richting de zomer gaan en er weer wat wedstrijden in het verschiet liggen, wordt het tijd om die weer kwijt te raken!

Hier het rondje:

(klik voor vergroting)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten