maandag 10 april 2017

Halve marathon

ASCHWIN:

Schreef ik vorige week nog dat ik weinig concrete doelen heb voor de komende periode, zo kan ik nu alweer een ander bericht melden. Want as. zaterdag ga ik onverwacht samen met vriend Rob als duo tijdens de aflossingsmarathon meedoen aan de Marathon van Zeeuws-Vlaanderen.

Daarom heb ik als de wiedeweerga afgelopen zondag toch maar eens getest of ik nog wel boven de 20 km aan afstand kan rennen...! En gelukkig: dat lukte me nog!

Ik zal starten en de eerste helft voor mijn rekening nemen. Rob zal het afmaken in het tweede gedeelte.

Aangezien Rob het startbewijs op het laatste moment kon overnemen van een vrouwelijk team (dat om welke reden dan ook niet zal starten), luisteren deze twee stoere hardloopheren zaterdag naar de naam 'Sister Act'...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten