maandag 10 april 2017

Weer helemaal bij de tijd

ASCHWIN:

Om deze nieuwe hardlooplente te vieren, heb ik mijn oude Garmin ingeruild voor een mooi modern TomTom-sporthorloge: de TomTom Runner 3.

Mijn Garmin heeft vele jaren dienstgedaan , maar sinds vorig jaar kon ik mijn gegevens niet meer uploaden. En daar baalde ik wel van. Want daardoor gebruikte ik bijvoorbeeld ook niet meer de website Strava. En juist die website werkt motiverend voor me. Het geeft overzicht in je trainingen en de hoeveelheid km's die zijn gelopen. Ook het terugkijken van de gelopen (of gefietste) routes is een grote meerwaarde op zo'n site.
Verder vond ik het ook altijd motiverend om te lezen wat mijn 'sportvrienden' die week allemaal hadden uitgevogeld.

Nu, met dit nieuwe horloge, ben ik weer helemaal bij de tijd. En... het is nog een mooi horloge om gewoon te dragen ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten