zondag 20 februari 2011

Het gaat vooruit

ASCHWIN:

De hardlooptrainingen gaan goed vooruit. De afgelopen drie dagen 3x14 km hardgelopen. Ik merk dat de benen het weer goed verteren. En daarmee komt dan vanzelf de zin om meer te lopen weer terug.
Mijn voornemen om dit jaar meer te skeeleren en te wielrennen blijft overeind, maar ik merk dat met name in deze periode van het jaar het lopen toch fijner is om te doen. En als je dan toch weer de loop-draad hebt opgepakt, kun je net zo goed een wedstrijdje inplannen om je trainingen op te richten. Dat zal dus, zoals hier al eerder gezegd, de Zwinstedenloop te Sluis worden op 20 maart. Deze halve marathon is voorlopig de enige loopwedstrijd die in mijn agenda staat.


1 opmerking:

  1. Toch lekker, even geen wedstrijddruk. Ik denk dat je een mooie combinatie met skeeleren, wielrennen en lopen te pakken hebt. En ja, voor het betere rolwerk mag het wel wat warmer worden....

    BeantwoordenVerwijderen