vrijdag 2 maart 2012

Weekend inluiden

ASCHWIN:

'Na gedane arbeid is het altijd goed sporten'. Als het nog geen spreekwoord is, dan zou het wat mij betreft er eentje moeten worden. Want vaak vind ik het heerlijk om het weekend in te luiden met een traininkje. Zo ook vandaag.
In het begin moest ik even op gang komen, maar na een half uur kreeg ik er de pas goed in. Vandaar dat ik mijn rondje van 11,4 km in een mooie gemiddelde snelheid van 12,67 afwerkte. Hieronder het rondje.

(klik voor vergroting)


1 opmerking:

  1. Hey Aschwin, ik kwam je vandaag nog tegen op de Middenweg. Ik was die wielrenner die netjes voor jou aan de kant ging. Mag ik je complimenteren met je loopstijl? Zag er heel geolied uit, mooi rechtop en krachtig.Ik zal je de volgende keer er zeker aan herkennen!

    Prettig weekend en groetjes, Angelo

    BeantwoordenVerwijderen