zaterdag 21 april 2012

Weinig te melden

ASCHWIN:

Er valt eigenlijk niet zo veel te melden de laatste paar weken. Zo af en toe heb ik nog een stukje hardgelopen, maar meer dan 1x per week ben ik niet gekomen de afgelopen drie weken. En dat is toch wel lang geleden. Het goede nieuws is dat ik eigenlijk hierdoor ook van al mijn klachten af ben. Het structurele beetje vocht dat in mijn linker knie zat is verdampt. De heup en de rechterknie spelen niet meer op tijdens het trainen of bij een onverwachtse beweging.

Met andere woorden: het lichaam geniet van de rust! En dat kan toch ook niet slecht zijn, zo lijkt me.
En dat er dan vanzelf ook een beetje gewicht bijkomt is eigenlijk ook niet verkeerd. Op sommige foto's van het afgelopen jaar vond ik mezelf er soms toch wel érg scherp uitzien in het gezicht.

Dus ja, dit plaatje zegt het eigenlijk precies zoals het is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten