woensdag 14 november 2012

Team Zuiddorpe

ASCHWIN:

Op zaterdag 1 december is het weer tijd om aan de start te verschijnen van de Dow Aflossingsmarathon te Terneuzen.

De afgelopen twee jaar deed ik dit met een team van mijn werk. Maar dit jaar wordt het een Zuiddorpse aangelegenheid!


'Team Zuiddorpe' bestaat geheel uit sportieve dorpsgenoten:
  1. Pien van den Abeele
  2. Gijs van den Abeele
  3. Linda van den Abeele
  4. Aschwin van den Abeele
  5. Stan Schram
  6. Dorien Vlassenrood
  7. Vincent de Munter
Aangezien we 8 rondjes van 5,2 km lopen om op die manier de hele marathonafstand te overbruggen, zal ik zelf 2 rondjes lopen.

2 opmerkingen:

  1. ik doe mee met m"n joggingclub "JC Aalter"

    zie ik je nog es IRL, tot dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, het wordt ons jaarlijkse ontmoeting op deze manier (of is het al weer 2 jaar geleden dat je er meeliep?), Peter?

    BeantwoordenVerwijderen