maandag 28 januari 2013

De uitdagingen komen er aan!

ASCHWIN:

Ja, we leven nog! Je zou er haast aan gaan twijfelen als je de belabberde frequentie aan blogberichtjes ziet van de afgelopen weken...

Even een korte samenvatting van de stand van zaken.

Linda is weer helemaal 'on track'. Ze traint wederom zo'n 5x per week en het gaat heel goed. Ze heeft het virus weer terug te pakken en de anti-virussen in de vorm van blessures blijven gelukkig achterwege. Ze traint met vestand, zullen we maar zeggen...

Zelf ben ik vorige week een dag of zes uit de running geweest op trainingsgebied door een griepje. En ach, met die sneeuwval en de gladde trainingswegen had het in een slechtere periode kunnen vallen. Wél moet ik deze week nog even flink aan de slag in verband met mijn eerstvolgende wedstrijd op 9 februari as (dat is al over een kleine 2 weken!): de Trail des Bosses (25 km in de Ardense bossen).

Het is met andere woorden voor de rest een rustige periode geweest, de afgelopen maand, waarin geen wedstrijden werden gelopen en (wat mij betreft) niet voor de volle 100% werd getraind. Tijd dus om het weer goed op te pakken.
De trail over 2 weken zie ik als opmaat naar de EcoTrail de Paris die half maart plaatsvindt. Daar kijk ik echt naar uit...

Hieronder zie je de hoogtekaart van de Trail des Bosses. Je zou het een 'uitdaging' kunnen noemen...!

(klik erop voor vergroting)

1 opmerking: