donderdag 10 januari 2013

Update

ASCHWIN:

Er zijn niet zo veel wedstrijden die gelopen worden deze periode. Vandaar dat het wat rustiger is op de weblog. Maar dat betekent overigens niet dat we stilzitten.

Linda heeft de smaak weer goed te pakken. Ze loopt enkele malen per week. Is nu al bezig met de Trail des Fantomes in augustus: ze zal er de trail van 13 km lopen! Heel voorzichtig verhoogt ze haar trainingsactiviteit en aantal kilometers, er op lettend dat de blessures geen kans krijgen...

Zelf train ik tussen zo'n 4 à 5 keer per week. Een beetje afhankelijk van de situatie. Doordeweeks zijn dat meestal intervaltrainingen op de Finse piste te Ertvelde in de avonduren. In het weekend loop ik dan een duurloop van meer dan 20 km.
Op deze manier train ik naar mijn eerstvolgende wedstrijd toe: de Trail des Bosses (25 km) op 9 februari as.

Daarnaast rijd ik zo'n 3 keer per week met de fiets op en neer naar mijn werk. Mijn aangeschafte reisfiets is op die manier al goed ingewijd en de teller staat al op zo'n 750 km. Zaterdag zal ik dan ook op de fiets een bezoekje brengen aan mijn fietsenmaker te Antwerpen (Berchem) om een eerste onderhoudsbeurt te laten uitvoeren. Is een mooi tochtje vanuit Zuiddorpe.

En o ja: de TREK-racefiets is nog steeds niet verkocht. Als je je spullen te koop zet op Marktplaats en/of Prikbord, dan moet je veel geduld hebben, zo veel is me wel duidelijk geworden. De reacties van belangstellenden zijn niet altijd even logisch. Want dan ontvang je weer eens een bod, heb je contact (via mail, telefonisch of aan huis) en dan krijg je bijvoorbeeld de reactie: "Ik zou 'm wel willen kopen, maar ik zie dat hij wit met blauw is. Dat vind ik niet mooi..." Terwijl de fiets toch gewoon met een kleurenfoto geadverteerd is! Waarom dan toch die reacties?!

Afijn, het is niet de beste periode van het jaar om 'm te koop te zetten. Over een tijdje probeer ik het nog wel eens.

Hier een promotiefilmpje van Trail des Bosses:

1 opmerking: