dinsdag 28 mei 2013

Twee keer van hetzelfde

ASCHWIN:

Zowel gisteren als vandaag precies hetzelfde rondje van 14,7 km gelopen. Ik heb er twee keer een pittige training van gemaakt. Geen wedstrijdtempo, maar zeker ook geen langzame duurloop. Twee keer ook liep ik er 1 uur en 8 minuten over. Het interne klokje werkt dus goed, want ik gebruikte geen hartslag- of snelheidsmeting. De snelheid van beide trainingslopen kwam hiermee gemiddeld op 13 km/u.

Hieronder het rondje:

(klik erop voor vergroting)

Alleen heb ik door mijn eigen fout wel een enorme bloedblaar aan overgehouden. Mijn sok zat een beetje dubbelgevouwen onder mijn hiel. Dat voelde ik onderweg wel al, maar ik had geen zin om te stoppen om het in orde te brengen. Het gevolg werd duidelijk toen ik mijn sok uittrok. Het zou wel eens een persoonlijk record kunnen zijn, de grootte van dit gevalletje...!

1 opmerking: