dinsdag 28 mei 2013

Plan gewijzigd

ASCHWIN:

Eerder schreef ik op deze weblog dat ik op 9 juni samen met Andres de Witte de zelfstandig te lopen trailrun zou lopen vanuit Aywaille. Maar wat wil het toeval? Precies op diezelfde dag dat wij die trail wilden gaan lopen, vindt er in datzelfde Aywaille (Ardennen) de OHM-trail plaats.

Dus hebben we besloten om dan maar op die dag mee te doen met die georganiseerde wedstrijd. Ik heb me zojuist ingeschreven voor de 21 km-wedstrijd. Andres is de man van het langere werk en gaat daarom zijn kansen wagen in de 35 km-wedstrijd.

Dus tóch naar Aywaille die 9e juni, maar met een ander doel!
En besloten we: die zelfstandig te lopen trailrun kunnen we altijd nog eens lopen!

En dat het een prachtig gebied is daar, dat wist ik al. Kijk maar eens hieronder: filmpje van de wedstrijd in 2012 (gemaakt door een deelnemer).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten