zondag 2 juni 2013

Kleine opluchting

ASCHWIN:

Afgelopen week heb ik wel getraind, maar het voelde verre van goed. Enkele keren voelde ik me na de trainingen (die zelf ook niet zo goed gingen) beroerd. Het leek erop alsof ik iets onder de leden had. Dus daarom heb ik noodgedwongen een paar dagen rust gehouden op trainingsgebied. Tot vandaag. Want ik wilde toch wel weten hoe ik er voor stond na dat kwakkelgevoel; dit met het oog op de trailrun van komende zondag in Aywaille (de OHM-trail in de Belgische Ardennen).

En met een heerlijk zonnetje voelde mijn duurloop van 15,5 km (à 12 km/u) erg goed aan vandaag. Opgelucht dus! Nu de komende week enkel wat kortere intervaltraininkjes en geen duurlopen meer. Ik hoop dan klaar te zijn voor de 21 km die me daar te wachten staat. Het schijnt een pittig parcours te zijn met 750 hoogtemeters te overwinnen!

Het gelopen rondje van vandaag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten