zondag 16 juni 2013

Vaderdagloopje

ASCHWIN:

Een heerlijke zondagse duo-strand-duurloop gelopen vandaag.

Linda 'gooide' mij uit de auto bij Breskens en reed zelf door tot iets voorbij Groede. We zouden vervolgens allebei naar Cadzand rennen over het strand en vervolgens weer door de duinen terug richting de plaats waar Linda de auto had geparkeerd.
Tevens zouden we wel zien waar ik haar zou inhalen.

(klik op foto voor vergroting)
 
Hierboven zie je mijn gegevens. Daar waar het oranje bolletje is te zien, stond de auto van Linda.
 
Het weer was prachtig. Vele badgasten op het strand. We liepen op hele brede stranden, aangezien het eb was: ver weg van de badgasten en vlak langs de vloedlijn.
 
Linda haalde ik op onze terugweg pas in bij het natuurgebied Het Zwarte Gat. Voor mij na zo'n 15 km rennen.
Samen liepen we dus de laatste 5 km van deze tocht.
 
Linda liep op deze manier een goede duurloop van 15,5 km.
Ikzelf (zoals je hierboven kunt lezen) 20,9 km.
 
Ideale manier om je Vaderdag te vieren!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten