woensdag 26 juni 2013

Snelheid

ASCHWIN:

Vandaag maar eens gewerkt aan mijn snelheid. En niet tijdens kort intervalwerk, maar gedurende een snel duurloopje van iets meer dan 11 km. Mijn basissnelheid hield ik vrij constant en hoog voor een duurlooptraining (voor mijn gevoel zo'n 12  km/u). En tijdens deze loop voerde ik 3 keer een snelle kilometer in (op het tempo dat ik maximaal kon volhouden tijdens die kilometer). Doordat ik tussendoor mijn tempo niet naar jog-tempo liet zakken, voelde het aan als een pittige training.
Hierdoor kwam mijn gemiddelde op iets meer dan 14 km/u.

Het was trouwens ook lang geleden dat ik bij het oude én nieuwe bos bij Den Doelder (Axel) had gelopen. Was weer prima lopen daar. In totaal drie rondjes.

(klik erop voor vergroting)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten