donderdag 2 mei 2013

Uitslag trail te Ellezelle

ASCHWIN:

Linda heeft het veel en veel beter gedaan dan dat ze zich gerealiseerd heeft. Dat bleek uit de uitslag die vandaag online verscheen van de Trail du Diable au SUKre te Ellezelle.

Linda liep de 10 km (die dus eigenlijk 11,8 km was...) in een tijd van 1:14:06 uur.
Dit was goed voor een 55e plek op deze afstand (van de 100 deelnemers).
In haar leeftijdscategorie eindigde ze op een hele mooie 20e plek (van de 42 deelnemers).

Heel goed dus voor deze eerste keer.

Uiteraard staat ook mijn uitslag online. Maar aangezien daar niets van klopt, heeft het niet zo veel zin om die hier te plaatsen. Maar ik zal niet flauw doen en het hier toch noteren:

Ik liep de 20 km (die door de routefouten uitkwam op ongeveer 25 km) in een tijd van 1:57:07 uur.
Dit was goed voor een 39e plek op deze afstand (van de 116 deelnemers).
In mijn leeftijdscategorie eindigde ik op een 13e plek (van de 60 deelenemers).

Wat blijft is de vraag wat de échte uitslag zou zijn geweest als ik wel deze wedstrijd zonder routefouten had kunnen lopen. Want de laatste vijf lopers die ik inhaalde tijdens het laatste kwartier, was ik, zoals al eerder vermeld, reeds vele kilometers daarvoor gepasseerd. Met andere woorden: hoeveel lopers voor mij zouden dan écht voor mij zijn geweest?!

Zoals de naam van de trail al aangeeft (diable = duivel) hadden we bij de start en op verschillende plekken onderweg te maken met een echte duivel die ons stond aan te moedigen. Sowieso heeft Ellezelle iets met duivels en heksen. Je komt het er overal tegen.

Hier de duivel van gisteren (die mij blijkbaar niet zo goed gezind was). Venijnig typje...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten