zaterdag 2 februari 2013

Adrenaline

ASCHWIN:

Het was eigenlijk niet gepland om een week voor Trail des Bosses nog een halve marathon te lopen als wedstrijd. Maar....

.... ik wilde dit weekend nog wel een langere duurloop afleggen.

Dus heb ik vandaag besloten om morgenvroeg naar Cadzand af te reizen en mee te doen aan de mooi halve marathon aldaar. Ook de mix van verhard, duinen en strand maakt het wel een uitdagende training. Want ik ga proberen (...) er een trainingsloop van te maken. Het is immers niet ideaal om een week voor die trailrun tot het naadje te gaan tijdens deze zware halve marathon.

Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb dat al eens eerder beweerd, dat ik een wedstrijd ging lopen als training. Maar eenmaal in het startvak, eenmaal warmgedraaid na één of twee kilometers, dan wil de adrenaline in mijn lijf mijn gedachten nogal eens een vreemde twist geven.

Maar morgen blijf ik mijn adrenaline de baas, neem ik me voor...! Toch?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten