dinsdag 26 februari 2013

Kwartet!

ASCHWIN:

En dat is vier! Kwartet!!

Vier trainingen op een rij heb ik nu de afgelopen vier dagen uitgevoerd op de loopband. Vandaag was het tijd voor een eigen variant van een steigerung-training.

Ik begon mijn trainingtempo op 10 km/u. Per twee minuten verhoogde ik dit tempo met 0,5 km/u, totdat ik uiteindelijk twee minuten lang 16 km/u moest lopen. Na deze piek in de training liet ik het tempo zakken naar 10 km/u, om vervolgens nog eenmaal na twee minuten wederom 16 km/u te lopen (ook weer twee minuten lang).
Hierna 'mocht' ik twee minuten uitlopen op wederom 10 km/u.
Afsluitend nog een tweetal minuutjes gewandeld en druppend van het zweet stapte ik tenslotte van de loopband af.

Op zo'n loopband kom je geen meter vooruit, maar ik heb toch het idee dat ik met behulp van dergelijke trainingen stap voor stap dichter bij de EcoTrail de Paris kom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten