maandag 25 februari 2013

Sweatshop

ASCHWIN:

Ik ben dat snertweer zó ontzettend beu dat ik het gewoon even niet op kan brengen om in de regen, de kou en de sneeuw te gaan trainen. Vandaar dat ik vandaag voor de derde dag op rij een training op de loopband heb afgehaspeld.
Zaterdag een heuveltraining van 45 minuten. Gisteren een duurloop van 70 minuten. En vandaag wederom een heuveltraining van 40 minuten.

Hieronder nog een toepasselijk clipje van de fijne Nederlandse band De Staat, getiteld 'Sweatshop'...



2 opmerkingen:

  1. Respect! (Om maar even in hiphop sferen te blijven. Bandje via de kids of ben je zelf helemaal van deze tijd?) Voor deze inspanning is veel discipline nodig. Op mijn blog suggereerde je overigens een aantrekkelijker krachttraining. Waarvoor mijn dank.

    BeantwoordenVerwijderen