donderdag 27 januari 2011

Na gedane arbeid

ASCHWIN:

De frequentie van de blogberichten is niet hoog te noemen de laatste tijd; ik weet het. Maar als je schilderen van muren en plafonds ook meerekent tot spierversterkende bezigheden, dan is dit berichtje hier misschien wel op zijn plaats.

Want er wordt op het ogenblik flink geschilderd in het nieuwe kantoor. Bij het opstaan vanmorgen merkte ik maar al te goed dat ik gisteravond met het schilderen van het plafond toch een aantal bewegingen heb gemaakt die het lichaam niet gewend is...

Maar: mooi wordt het wel! En net zoals bij sporten in het algemeen: de voldoening na gedane arbeid maakt veel goed!

5 opmerkingen:

  1. mmm, ik voel iets van herkenning...... sterkte... Is het eind al in zicht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Martin: jazeker, het is niet zo'n grote verbouwing als bij jou. Februari is het klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je klaar bent kan je bij mij wel de klusjes komen doen, dan kan ik lekker gaan trainen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @EdwindeJaeger: jij kent mijn uurprijs nog niet zeker! Een dure, maar goede schilder. En: jij kunt gaan trainen. Dus bel maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja schilderen is een zware bezigheid en bovendien vreet het tijd en energie dus ik heb maar besloten een professionele schilder in te huren om het hele huis onder handen te namen. Heb inmiddels ook offertes aangevraagd via http://www.schilder-weetjes.nl/schilder-offerte-aanvragen.html
    Ik ben benieuwd wat daar uit komt rollen!

    BeantwoordenVerwijderen