maandag 2 mei 2011

Weer eens meer dan 20 km

ASCHWIN:

Het was alweer enige tijd geleden dat ik nog eens meer dan 20 km had hardgelopen. Vandaag bracht ik daar verandering in.

Linda en Gijs zetten mij met de auto af bij de Griete bij Terneuzen, waar ze zelf met Sarah de hond naar het water zouden wandelen. Ikzelf liep vanaf daar richting de skihal, vervolgens naar Westdorpe en via een omweg door de polder naar Zuiddorpe. Na 1 uur en 55 minuten kwam ik thuis aan. Ik liep 22,5 km met een gemiddelde van 11,7 km/u.

Hiernaast zie je de route (klik erop voor vergroting).

Het was eigenlijk mijn bedoeling om met een snelheid van 10 km/u te lopen. Maar door de wind die vanuit het noordoosten kwam en me regelmatig een stukje meehielp, liep ik ongewild toch harder.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Aschwin, petje af !! 22.5 km hardlopen is een heel eind.

    Groeten Angelo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zo'n training in lijn kunnen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Peter: het is weer eens wat anders dan altijd die rondjes...!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig dat laten weg brengen en doe het af en toe ook.

    BeantwoordenVerwijderen