vrijdag 17 februari 2012

Stilgevallen

ASCHWIN:

Trouwe lezers zullen merken dat ik een beetje ben stilgevallen na het besluit uit het vorig blogberichtje. Daarom even een update:
  • Deze week liep ik ook maar 1x: een intervalletje van een half uur. Meer kon ik even niet opbrengen.
  • Mijn fysiotherapeut wil zich er niet bij neerleggen. Hij vindt dat het verder onderzocht moet worden. Bijvoorbeeld bij één van de officiële KNAU-medisch advies punten. Zelf weet ik nog niet zo zeker of ik die mallemolen wel in wil.
  • Mijn inschrijfbewijs voor Trail by the Sea heb ik kunnen doorverkopen aan een gelukkige loper uit Brabant. Hij wilde meedoen aan de trail, maar viste achter het net in verband met inschrijvingslimiet die reeds was gepasseerd. Op deze manier kan hij toch starten! Leuk.
  • De komende periode zal ik mijn trainingen minder op duurvermogen richten, maar wederom meer op snelheid.
  • Eerstvolgende wedstrijd: NK-Ambtenaren veldloop te Heemskerk (12 km) op 7 maart.

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat het zo loopt, of eigenlijk 'niet loopt'. Ik hoop dat je het lek gaat vinden, dit is geen doen.
    Als ik naar je onderstaande uitdraai kijk, gaan die eerste kms goed. Het lijkt er op dat er 'iets' gaat irriteren. Misschien toch eens aan een andere, minder belastende, looptechniek denken? Ik loop nu volgens ChiRunning methode langer en sneller dan met de oude techniek.... En dat met 100% ontspannen spieren (ik weet het, het klinkt ongeloofwaardig).

    Sterkte met vinden van de oorzaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Achwin.
    Een vervelende zaak.Je zult ongetwijfeld naar mogelijke oorzaken gezocht hebben.
    Een van die oorzaken zouden je schoenen kunnen zijn.
    Heb je je oude schoenen er niet bijgehaald?
    'Het is maar 'n idee,ik probeer met je mee te denken.
    Hopelijk wordt het euvel snel opgelost!
    Groetjes uit Meerlo.

    BeantwoordenVerwijderen