woensdag 8 februari 2012

We kraken wat af....

ASCHWIN:

Nee, dit kraken slaat niet op het ijs of juist het er doorzakken. Het gaat over mijn fysiotherapeut die me voor de tweede maal een kraakje heeft meegegeven. De heup had het blijkbaar na een weekje toch weer nodig; weliswaar minder dan vorige keer.

De vraag is wat mijn heup en knie doet na een échte lange duurloop.

Over een paar weken vindt Trail by the Sea plaats, dus als ik nog eens een echt lange duurloop wil doen, dan moet dat komend weekend gebeuren. Plan is dan ook om zaterdag of zondag zo'n 30 km te lopen, oftewel 3 uur. Dat wordt de ultieme test waaruit zou moeten blijken of mijn knieprobleem inderdaad voortkomt uit mijn heup.


Zo niet, dan....
.... nee, die scenario's laat ik nog even achterwege! Ik ga uit van een positief resultaat.


1 opmerking: