woensdag 8 augustus 2012

Mede mogelijk gemaakt door: 'ipad'

ASCHWIN:

Over anderhalve week is het tijd om 25 km door de Ardennen te crossen. Als ik de tijden van vorig jaar bekijk, dan schat ik in dat ik heel erg mijn best moet doen om een tijd onder de 3 uur te lopen. Vandaar dat ik vandaag mijn laatste lange duurloop wilde afwerken. Maar op een of andere manier had ik geen zin om weer eens 2 uur over de bekende polderwegen te lopen. Ik bedacht me dat het al heel erg lang geleden was dat ik op de loopband had gelopen. Tevens zou ik met de ipad voor mijn neus ook nog de Olympische Spelen kunnen kijken!
En dat laatste was een geniaal idee. De live-streams van de NOS boden uitkomst, alsook de live-uitzendingen van Nederland 3. De 2 uur lopen vloog voorbij en werden er uiteindelijk zelfs 2 uur en 10 minuten.

Met deze laatste lange duurloop is het nu zaak om de komende vier dagen nog wat kortere trainingen in te lassen en de laatste 6 dagen enkel nog maar een beetje loslopen en vooral zo veel mogelijk rusten.

Met andere woorden: ik ben er voor mijn gevoel eigenlijk wel klaar voor. Vandaag 'mede mogelijk gemaakt door de ipad!'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten