donderdag 14 maart 2013

Eindelijk

ASCHWIN:

Hè, hè! Morgen is het dan eindelijk zo ver en reis ik af naar Parijs.
Maar meer dan dat ik me zorgen maak over de trailrun zelf, zit ik wel een beetje in mijn maag met die enorme files op de A1 richting Parijs vanuit België. Gisteren stonden er nog mega-files vanwege de enorme sneeuwval en de spekgladde wegen. Ook in Parijs zelf bleek het tot gisteren in ieder geval érg glad te zijn: beelden van mensen die midden op straat liepen bij de Eiffeltoren omdat het té glad was op de stoep...

De komende twee dagen zijn de weersvoorspellingen in ieder geval gunstig voor de temperaturen overdag. Die stijgen zaterdag, op de wedstrijddag zelf, tot zo'n 8 à 10 graden. Maar 's nachts blijft het vriezen en sneeuwen.

Ach, we zullen wel zien. Als ik met de auto heelhuids en zonder al te veel vertraging het hotel bereik vrijdag, dan ben ik al voor een groot gedeelte tevreden.

Ik kwam er overigens net achter dat het parcours van de 30 km-trail geen 30, maar 31 km bedraagt. Aldus de laatste nieuwsflits van de organisatie...
Ze beloven ook veel natuur, cultuur en prachtige vergezichten over de stad en de bossen rondom de hoofdstad (zie bovenstaand plaatje).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten