zaterdag 2 maart 2013

Trainingsweekend

ASCHWIN:

De planning is om er een mooi lang trainingsweekend van te maken. Want ook maandag ben ik een dagje vrij.

Vandaag goed ingezet met een training in het Kloosterbos bij Zelzate van iets meer dan een uur. Lekker door het bos, een paar nieuwe paadjes ontdekt en zo veel mogelijk hoogteverschilletjes meegepakt.
Hieronder de gegevens die ik haalde uit een nieuwe sport-app voor de iPhone (Rubitrack). Ik heb 'm vandaag maar eens uitgeprobeerd.






Morgen staat er een intervaltraining op de planning. Waarschijnlijk op de loopband.

En maandag zal ik richting de kust trekken om er een lange duurloop van een paar uur te lopen op het strand en door de duinen. Ik zag toevallig net dat het zelfs 10 graden gaat worden maandag en geen wolkje aan de lucht. Dat zou toch wel mooi zijn!

(voorspelling voor de Zeeuws-Vlaamse kust)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten