zaterdag 10 augustus 2013

Laatste test

ASCHWIN:

Vandaag liepen Linda en ik ieder onze eigen laatste test voor de Trail des Fantômes die volgende week zaterdag op ons programma staat. Linda loopt er de 13 km (met maar liefst 600 hoogtemeters!) en ikzelf de 25 km (met een mooi aantal van 1245 hoogtemeters).

We liepen deze test op het strand tussen Breskens en Cadzand.
Linda liep in 2 uur een mooie duurloop van 16,5 km.
Zelf liep ik in 2:20 uur een duurloop van 25,6 km.

Ik gebruikte voor het eerst mijn nieuwe gps/iPhone-app voor het vastleggen van mijn langere duurlopen: Strava. Vooral bekend van hun wielren-app; maar nu dus ook met een speciale hardloop-app.
Hieronder een paar gegevens die hier uit voortkomen:

(klik erop voor vergroting)
 
Bij beiden verliep de training goed. Bij Linda iets beter dan bij mij zelf, omdat ik last kreeg van mijn enkel/voet: mijn meest recente kwaaltje... (zucht!). Maar met de nodige rust de rest van de week (op een paar korte jogginkjes na), moet het zaterdag me niet weerhouden van een heerlijke wedstrijd in La Roche. Blijft toch een van mijn favoriete trailrun-parcoursen tot nu toe...
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten