maandag 19 augustus 2013

Trailrun-talent: Linda!

ASCHWIN:

De uitslagen van de Trail des Fantômes afstanden zijn bekend. En wat daar heel duidelijk uit naar voren komt is Linda's talent voor trailrunning!
Want ze is maar liefst op de 6e plek geëindigd in haar categorie: Vrouwen 40+.
En als ze 2 minuutjes sneller had gelopen was ze nog op het podium terecht gekomen ook!

Hier haar uitslag:
(klik erop voor vergroting)
De geheel rechtse kolom geeft de klassering weer in de
verschillende categorieën.
 
De gegevens van Linda (13 km-trail):
  • Klassering overall: 87e (200 deelnemers)
  • Klassering F40+: 6e
  • Eindtijd: 1:29:20 uur
De gegevens van Aschwin (26 km-trail)
  • Klassering overall:70e (422 deelnemers)
  • Klassering M40+: 20e
  • Eindtijd: 2:57:50 uur
Dit betekent dat ik 10 minuten sneller heb gelopen dan tijdens mijn deelname vorig jaar, maar dat ik in klassering (zowel overall als in mijn categorie) het iets minder goed heb gedaan.

Hiernaast nog een foto die Linda nam tijdens mijn laatste 100 meter...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten