zaterdag 17 augustus 2013

Trail des Fantômes

ASCHWIN:

Trail des Fantômes zit er op. Wat een heerlijke sportdag was het, voor zowel Linda als mijzelf.

Linda liep de 13 km-trail in 1:29 uur en voelde zich na de wedstrijd héél snel hersteld. Met andere woorden: zeer tevreden. 'Volgend jaar weer!', liet ze weten.

Ikzelf liep de 26 km-trail (1,1 km langer dan aangegeven dus) in een tijd vna 2:57 uur. Dat was maar liefst een verbetering van mijn wedstrijdtijd van vorig jaar met 10 minuten! Ook ik dus helemaal blij!

Uitslagen volgen later. Wellicht ook nog wat foto's. Maar hier alvast een collagetje:

Linksboven: in afwachting van de start...
Rechtsboven: nóg maar eens de veters goed vastmaken voor de start
Linksonder: samen onder de startboog
Rechtsonder: mijn laatste 100 meter van de wedstrijd
 
Ook wel aardig om te zien zijn deze gps-gegevens die ik haalde uit mijn iphone-app. Lekker veel op en neer. Kijk vooral even naar die steile piek na ongeveer 20/21 km...:
 
 
 

1 opmerking:

  1. stevige verbetering als je zo maar even 10' afdoet van je tijd van vorig jaar, straf!

    BeantwoordenVerwijderen