zaterdag 12 maart 2011

Nieuwe sport

ASCHWIN:

Na vandaag mijn lange duurloop van 18 km te hebben gelopen in het zonnetje (wat een verschil met de koude wind van twee dagen geleden in Zuid-Limburg!) werd ik door Gijs meteen meegenomen naar het dartbord dat hij in de tuin had opgehangen. Al meer dan een uur was hij blijkbaar bezig met het oefenen van zijn 'throw'. En dat wilde hij wel eens uitproberen tegen zijn uitgeputte vader die nog nahijgend en -druppend de tuin in kwam gewandeld.
En zijn oefeningen hadden wel degelijk veel nut gehad. Hij heeft de worp goed te pakken en pakte mij dan ook gemakkelijk in.

Het lijkt erop dat een nieuwe sportverslaving zich heeft genesteld in huize van den Abeele...!

2 opmerkingen:

  1. Is die sport niet voorbestemd voor dikbuikige bierdrinkers? De verleiding is wel groot, natuurlijk, in plaats van dat rennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast aan het oefenen voor mijn tweede, derde of wordt dat dan alweer mijn vierde sportcarrière... Toch wel een mooi vooruitzicht: beetje sporten, beetje drinken en dan af en toe even mikken en een pijltje gooien!

    BeantwoordenVerwijderen