dinsdag 1 maart 2011

Tired pony

ASCHWIN:

Ik red het de laatste tijd niet goed om me aan me trainingsschema's te houden. Dus noodgedwongen loop ik enkel als ik tijd heb. Vanavond had ik onverwachts de mogelijkheid om 75 minuten te trainen. Ik liep in wisselend tempo 14 km.

De muziek die me begeleidde was van de band met de toepasselijke naam 'Tired Pony'. Ideale muziek voor een duurloopje. Ook onderstaand nummer van hen kent een toepasselijke titel: 'Get on the road'. En dat valt niet altijd mee voor een tired pony zoals ik...!

1 opmerking:

  1. ik kon me al niet houden aan het start to run schema dat ik volgde in het begin (te snel afgehaspelt), sindsdien heb ik niet meer getracht schema's te volgen. Gewoon lopen als je zin hebt jong en voortgaan op het gevoel van de dag!

    BeantwoordenVerwijderen