zondag 27 maart 2011

Vrijwilligerswerk

ASCHWIN:

Veel sportevenementen en sportclubs draaien op de inzet van vrijwilligers. Zonder deze mensen zouden veel leuke wedstrijden niet door kunnen gaan.
Dit jaar is het het Europees Jaar van de Vrijwilliger. Vanuit mijn werk ben ik betrokken bij de inzet en promotie van dit vrijwilligerswerk. Niet alleen in de sport, maar ook op het gebied van zorg, welzijn, cultuur, natuur etc.
De lokale Omroep Hulst schonk er deze week extra aandacht aan. Als gast mocht ik aanschuiven bij hun praatprogramma. Tussen 3:00 en 7:00 minuten én tussen 28:30 en 33:40 minuten hoor en zie je me mijn zegje doen over het belang van vrijwilligerswerk in onderstaand filmpje.


OmroepHulst uitzending 2011 03 24 from Omroep Hulst on Vimeo.

1 opmerking:

  1. leuk om je te zien het komt
    heel goed over goed en belangrijk
    verhaal groet thea en martien

    BeantwoordenVerwijderen