zaterdag 2 april 2011

De beste remedie

ASCHWIN:

Nadat ik gisteravond pas om 23:30 uur van een feestelijke bedrijfsbijeenkomst in Hulst wegreed, had ik met Linda afgesproken om naar Terneuzen te komen, waar zij met enkele collega's van café naar café aan het hoppen was tijdens de Terneuzense Bluesroute.
Dus pas na middernacht voegde ik me bij het gezelschap om tot een uur of drie het ene na het andere optreden in de Terneuzense binnenstad bij te wonen. Vooral de bands 'Ed & The Gators' uit België én 'Gino & The Bulldoze Band' die volgens mij uit Zeeland zelf komen waren top.

Maar die gezelligheid van gisteren, voelde deze ochtend toch een beetje minder positief aan... Ook omdat ik helaas niet in de gelegenheid was om eens lekker uit te slapen.
De hele ochtend was het alsof er een (zeer slecht!) bluesbandje in mijn hoofd aan het repeteren was. Die kater uit het logo van de Bluesroute was meegereisd naar Zuiddorpe!

Om te voorkomen dat ik me de hele dag een beetje sloom en brak zou voelen, besloot ik daarom toch maar om vanmiddag een stukje te gaan hardlopen. Het eerste kwartier was een ramp voor mijn hoofd, maar daarna ging het beter en beter. Na 47 minuten rennen met dit prachtige weer, waren alle kwade dampen dan toch uitgezweet en voelde ik me weer helemaal in orde.
Dus tip van de dag: sporten is ALTIJD de beste remedie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten