zaterdag 9 april 2011

ASCHWIN:

Het is een heerlijk sportweekend aan het worden op deze manier. Heb namelijk zojuist een mooie ronde hardgelopen van Zuiddorpe via Overslag naar Kruisstraat en weer terug naar huis (16 km).


De eerste paar kilometers voelden de benen nog een beetje stram aan. Waarschijnlijk door mijn fietstocht van gisteren. Maar al gauw begon ik in een lekker ritme te komen. Aangezien ik niet in trainingsopbouw ben naar een of andere loopwedstrijd, besloot ik lekker door te lopen. Zodoende was ik na 68 minuten weer thuis.

Als mijn gesteldheid het morgen toelaat, na het feestje dat mij vanavond te wachten staat ('Stippie Returns' te Koewacht: back to the 70's, 80's en 90's), dan zit er misschien morgen nog wel rondje fietsen in samen met Gijs. Maar beloven dat dit gaat gebeuren doe ik voorlopig maar niet...! Ik ken mezelf...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten