zondag 17 april 2011

Saab

ASCHWIN:

Terwijl gisteren de marathonlopers zowat bij me voor de deur langs liepen tijdens de Marathon van Zeeuws-Vlaanderen, liep ik als fiets- en loopliefheber rond op de.....: Auto RAI te Amsterdam! Tja...

Om het geslenter van gisteren een beetje uit de benen te lopen, ben ik deze ochtend een snel trainingsrondje van 10 km gaan lopen. De eerste 5 km op wedstrijdsnelheid, de overige 5 op zo'n 75%.

De vaste lezer van deze weblog weet dat ik een zwak heb voor het merk Saab. En ja, als je de media een beetje volgt, dan weet je ook dat het moeilijke tijden zijn voor dit mooie Zweeds-Nederlandse merk.
Maar op de RAI stond daar naar mijn idee toch één van de mooiste nieuwe auto's van de hele collectie te pronken: de nieuwe Saab 95 estate. Wat een chique en toch ook sportieve auto. Ja, ik weet waar ik de komende tijd voor moet gaan sparen.... Kijk maar eens:



Hier nog een trainingsrondje van deze ochtend:

1 opmerking:

  1. Hoi Aschwin,

    Nice car inderdaad. Laten we hopen dat het goed komt met Victor muller`s Saab.

    Groeten,

    Angelo.

    BeantwoordenVerwijderen