donderdag 6 december 2012

Op krachten komen

ASCHWIN:

Waar ik de afgelopen maanden gemiddeld 4 keer per week trainde, doe ik het nu een paar weken even iets rustiger aan. Even op krachten komen, zullen we maar zeggen. De hardlooptraining haal ik nu met name uit het lopen van een wekelijks wedstrijdje of een stevige training in het weekend.

Wél ben en blijf ik volop actief op mijn (nieuwe) reisfiets. In de afgelopen weken (sinds eind oktober) heb ik als fietsforens toch al meer dan 500 km weggetrapt. Gemiddeld lukt het me om zo'n 3x per week op de fiets naar mijn werk te fietsen. Op de andere dagen heb ik helaas mijn auto nodig voor afspraken elders.
Dit betekent dat ik in het donker op het fietsje vertrek en ook in het donker weer thuis arriveer. Vanochtend was dat zelfs gecombineerd met een paar fikse sneeuwbuien. Maar als je je er goed voor aankleed, dan maakt het weer eigenlijk helemaal niet zo veel uit. Met andere woorden: het bevalt me prima zo. En op deze manier bouw ik aardig wat fietskilometertjes op, zodat er in het nieuwe jaar een paar mooie langere fietstochten gemaakt kunnen worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten