zaterdag 8 december 2012

Trailtje vlakbij huis

ASCHWIN:

Vandaag hadden Linda en ik graag meegelopen tijdens de trailrun in Kluisbergen. Linda zou er de mini-trail hebben willen lopen, ik de wat langere. Maar helaas: er bleken maar 150 mensen te mogen meedoen en we visten achter het net bij de voorinschrijvingen. Helaas wist ik ook pas vorige week dat die wedstrijd werd georganiseerd.
Wel jammer, want het had Linda's kennismaking met trailrunning kunnen worden. En het komt niet vaak voor dat ze ook afstanden onder of rond de 10 km organiseren tijdens zo'n wedstrijd.

Daarom zijn we maar naar Domein Puyenbroeck te Wachtebeke gereden om onze eigen 'trail' te lopen aldaar. We volgden één van de uitgezette mountainbike-routes: die van 9 km. Tijdens die route krijg je bos, heuveltjes, modder, grind, gras en fietspaden. Ook leuk, toch?

Hieronder onze gelopen route:

 
Sowieso wil ik eens wat MTB-routes in onze directe omgeving opzoeken om op te trainen. Zowel in Zeeuws-Vlaanderen als net over de grens zijn er immers genoeg routes te vinden.

2 opmerkingen:

  1. ik doe het wel eens vaker, een mountain bike tochtje lopen, je mist dan wel de competitie sfeer natuurlijk en de gezelligheid achteraf die je wel bij een trail hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super alternatief! En die trail in Kluisbergen is er volgend jaar vast wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen