zaterdag 20 april 2013

Back on track!

ÀSCHWIN:

O wat heerlijk! Deze ochtend weer eens een test: een langzame duurloop van meer dan 20 km over onverhard terrein. En wat bleek? Alles functioneerde prima! Geen last van heup of knie.
Ik heb mezelf ook keurig in het gareel gehouden en geen versnellinkjes of andere gekkigheid uitgehaald onderweg. Gewoon een duurloop met een gemiddelde snelheid van 11,5 km/u over een afstand van 20,5 km.
Dat luchtte op!

Ondertussen heb ik ook al een paar keer op mijn nieuwe trailschoenen kunnen trainen. Vandaag voor het eerst tijdens een duurloop. Ze zitten zalig en de grip is buitengewoon! In het begin moest ik wel even wennen in verband met de flexibiliteit van de schoen. Als je ze aantrekt zijn het net slofjes. Dat was ik met mijn vorige trailschoenen niet gewend. Maar de stabiliteit onder het lopen is ook prima. Zeer tevreden met mijn Salomon Speedcross 3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten