dinsdag 2 april 2013

Eén maand

ASCHWIN:

Over precies één maand vindt de volgende wedstrijd plaats waar ik me nu op richt: de Trail du Diable au SUKre te Ellezelle (België). Ik ben er nog niet uit of ik er de 20 of de 30 km ga lopen. Dat zie ik gedurende deze maand nog wel...

De ontsteking lijkt genezen. Ik heb de trainingen dus ook weer opgepakt.
Vandaag zelfs de mogelijkheid gehad om mijn training in tweeën te hakken: eerst 60 minuten heuveltraining op de loopband vóór het avondeten en vervolgens 40 minuten samen met Linda op de Finse piste te Ertvelde (Linda liep er een serie van 8x200 meter, gecombineerd met een rustig duurloopje).
Hoe fijn is het toch weer om ook 's avonds in het licht te kunnen trainen buiten!

Voor Linda geldt dat ze die trail in Ellezelle wil gebruiken als goede test voor het zwaardere werk later in de zomer.

En tja, mijn gemiste fietstocht naar Calais dit afgelopen weekend, dient nog opnieuw te worden ingepland. Eens plannen wanneer het schikt. In ieder geval zullen de temperaturen dan wel iets hoger liggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten