donderdag 25 april 2013

Bijna vakantie!

ASCHWIN:

Bijna vakantie. Wel twee weken lang, wij alle vier! Heerlijk vooruitzicht natuurlijk.

En dat biedt weer allerlei mooie gelegenheden om uitdagende en actieve dingen te ondernemen (en ook tussendoor uitgebreid te luieren!). Soms alleen, soms met Linda, soms met z'n viertjes. Er staan veel leuke activiteiten op het programma de komende weken. Je ziet ze hier vanzelf wel passeren.

De eerste activiteit is er eentje die ik in mijn eentje zal ondernemen. Komend weekend maak ik een fietstocht van twee dagen. Ik heb een mooie fietsroute uitgestippeld vanuit Zuiddorpe naar het Brabantse Waalre, waar ik zondag verwacht word op een feestje. Mooie gelegenheid om deze tocht in te plannen.
Het grootste deel van mijn tocht zal ik doorheen België rijden. Pas bij Lommel steek ik de grens over naar Nederland.

En ik las zojuist dat de voorspelde regen voor komend weekend een dagje is vervroegd: morgen dus. Minder goed voor de vele sportdagen die worden georganiseerd in het land op de basisscholen (i.v.m. de koningswissel), maar geweldig voor mij! Nu maar hopen dat de laatste voorspellingen juist blijken te zijn...

De looptrainingen gaan eigenlijk weer zoals gewenst. Sinds afgelopen zaterdag heb ik 5 mooie trainingen kunnen afwerken zonder klachten: duurlopen én intervaltrainingen.
Vanaf nu even geen zware trainingen meer op loopgebied tot en met volgende week woensdag (20 km-trailrun te Ellezelle). Enkel nog een paar keer rustig joggen. Maar natuurlijk wél een fiks aantal kilometertjes wegtrappen op de vakantiefiets!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten