zaterdag 6 april 2013

Salomon Speedcross 3

ASCHWIN:

Ik ben overstag gegaan: ik heb mijn trouw aan het merk Asics opzijgezet voor mijn nieuwe trailrunschoenen: de Salomon Speedcross.
De voornaamste redenen hiervoor zijn ten eerste de enorme grip op de zolen. Ideaal voor de parcoursen die ik wens te lopen. Ten tweede speelde ook mee dat deze schoen vanaf de eerste keer passen, als gegoten zat aan mijn voeten én heerlijk soepel afrolt. En ten derde: de vele goede ervaringen die ik van collega-trailrunlopers heb vernomen over het merk Salomon.

Vanaf heden zal ik het zelf gaan ervaren. Ik ben ook benieuwd hoe dat vetersysteem werkt: niet strikken, maar simpelweg aantrekken...

Hieronder een foto van het model in mijn kleurstelling:

 
Tevens hier nog een enthousiast Amerikaanse review van de schoen (in het geel deze keer):


1 opmerking:

  1. fantastisch schoentje hoor, ik ben in elk geval tevreden over zn voorganger de speedcross 2

    BeantwoordenVerwijderen