zaterdag 13 maart 2010

Zinvolle zaterdag

ASCHWIN:

Ziezo, de zaterdagochtend is op een zinvolle manier ingevuld. Met een gemiddelde van 10 km/u heb ik een langzame duurloop van 31 km gelopen. En dit keer heb ik ook geen vervelende kwaaltjes na afloop. De knie en de heup voelen goed.
Nog een paar weken volhouden zo en dan komt die marathon in Rotterdam vast en zeker goed voor elkaar.

Vanochtend vroeg vertrokken er ook drie groepen voor een lange duurloop van boven de 30 km vanaf de atletiekbaan in Hulst. Aanvankelijk was ik van plan met hen mee te lopen. Maar toch, op het laatste moment, besloten om in mijn eentje deze duurloop te doen. Ik merk dat ik het toch het fijnst vind om alleen te trainen.

1 opmerking:

  1. Mooi zo, wij (Steven Dujardin en ikzelf) vertrekken straks voor een duurloop van 32km, ook tegen 10km/u (en nu gaan we er ons echt aan houden ;-). Benieuwd wat het wordt, na een weekendje Valkenburg met veel spijs en drank.
    Enne, de Cauberg 2x gedaan tegen 6:22/km ;-)

    BeantwoordenVerwijderen