maandag 5 juli 2010

Wat een luxe

ASCHWIN:

Na mijn fietstocht afgelopen donderdag, is het nu zaak om deze week nog wel enkele keren op het fietszadel te klimmen. Komend weekend staat namelijk mijn tweedaagse fietstocht op het programma richting Den Helder: de Noordzeeroute.

Om alvast in de sferen te komen ben ik gisteren met de fiets via een route door het West-Zeeuwsvlaamse landschap naar de kust gereden, om daarna met een voldaan gevoel op het strand neer te ploffen. Linda, de kinderen en vrienden van ons waren daar reeds aanwezig. Ik fietste samen met een vriendin, die vervaarlijk in grote letters 'TC de Kleppers' op haar shirt gedrukt had staan!

Ook de rest van de week wil ik nog een aantal avonden gebruiken om wat kilometertjes te maken. Met dit zomerse weer is dat haast een luxe te noemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten