zaterdag 26 november 2011

Beetje vreemd

ASCHWIN:

We leven eind november, hebben het gevoel dat de winter eigenlijk al volop aanwezig dient te zijn en vaak handelen we daar ook naar. Soms onnodig. Want is het niet vreemd dat we in het voorjaar met temperaturen van een graad of 15 in een t-shirt en (soms) korte broek lopen, terwijl we met diezelfde temperaturen in november dik aangekleed op pad gaan?

Tijdens mijn training van vandaag zag ik dan ook twee hardlopers met een muts (!) op lopen. Eentje had volgens mij zelfs handschoentjes aan...

Een beetje vreemd is dat toch wel. Zit puur tussen de oortjes als je het mij vraagt.



Maar goed, ik heb voor de tweede keer deze week de draad weer verder kunnen oppakken. De boel nog niet forcerend, liep ik wederom 40 minuutjes met een gemiddelde hartslag van 148 bpm. Langzaam zal ik de komende weken de afstand én snelheden verhogen.

3 opmerkingen:

  1. Liep deze ochtend Xenia Luxem tegen het lijf in de Clingse bossen, dik ingepakt. Dus niks vreemd als de Belgische top al zo rond loopt. Zelf liep ik overigens in een t-shirt mijn intervals..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loop ook vaak met handschoenen en muts of pet.
    Zo ook zaterdag met de cross handschoenen aan.

    Edwin.

    BeantwoordenVerwijderen