maandag 28 november 2011

Het wordt weer eens tijd

ASCHWIN:

Op de één na de andere Zeeuwsvlaamse weblog zijn de afgelopen dagen prachtige verslagen neergeschreven. Er werden vooral veel trail-/natuurwedstrijden gelopen. Er liepen er een paar 11 km of een halve marathon aan 'd'n overkant', er waren er een paar die een hele mooie heideloop in Brabant liepen over een afstand van 21 of 42 km en er was zelfs een Hulsterse dame die afgelopen zondag haar hand niet omdraaide voor een trail in de Ardennen over maar liefst 68 km!

Als ik dat allemaal lees dan wil ik niets liever dan mijn trainingen opschroeven en óók aan zulke mooie wedstrijden meedoen (okay, die 68 km laat ik nog 'even' aan me voorbij gaan...!).
Maar ik moet een beetje geduld hebben. Opbouwend trainen om in de eerste maanden van 2012 (na een mooie opmaat in december: de Jules Unlimited Loop) een paar mooie uitdagingen aan te gaan.

Om het ritme op een relaxte en gezellige manier weer op te pakken, wacht ons (Gijs en ikzelf) eerst de DOW-aflossingsmarathon in Terneuzen. Net zoals vorig jaar heb ik een teampje kunnen samenstellen die lopen onder naam 'Stichting Welzijn Hulst'. In willekeurige startvolgorde bestaat ons team zaterdag uit:
  1. Nicole Serrarens
  2. Monique Alefs
  3. Michiel Weernekers
  4. Ignaas Bisdom
  5. Jasper Thijs
  6. Jan van Drongelen
  7. Gijs van den Abeele
  8. Aschwin van den Abeele
Eens kijken of we met z'n achten onze tijd van vorig jaar (3 uur en 35 minuten) kunnen verbeteren!


2 opmerkingen:

  1. Een trail in de Ardennen is een absolute aanrader...gelukkig heb je die ook in normale afstanden ;) Veel plezier zaterdag....

    BeantwoordenVerwijderen